Mijn altaar staat in de woonkamer op het dressoir. Op een oud houten dienblad. Dat is praktisch want zo kan ik het naar buiten verplaatsen als ik daar rituelen doe en ik kan het weghalen als mijn zoontje er aan probeert te zitten.
Middenin heb ik een beeldje van een hurkende vrouw die een bal vasthoud. Dit moet Moederaarde voorstellen. Ik geloof niet in Goden/Godinnen en daarom heb ik geen echte godenbeelden. Ik heb meerdere kaarsen staan. Dan natuurlijk nog Veren Stenen, Zout en Schelpen, wierrook vat, oliebrander, Pentakel in het midden. Afbeelding van het komende jaarfeest. Kelk, bel, stafje, extra kaarsen e.d. liggen in de la er onder.
Het is een zeer bescheiden altaar omdat ik het niet nodig vind dat iedereen gelijk kan zien dat ik me met hekserij bezig houd. Maar overal in het huis zijn er wel dingen van te vinden. Ik heb op de boekenkast een heksenhoed staan (zelfgemaakt) glazen bol op de trap (staat zo mooi) nu staan zelfgemaakte runenstenen in de vensterbank te drogen (klei) zwarte spiegel in de hoek van de kamer.... hey als ik het zo terug lees staat eigenlijk mijn hele huis best vol met spulletjes!
BB,
Whitewitch
Old lives fade and new ones start.
Now I know I'm a witch of heart.
Harming none, but going my own way.
A witch I was and will always stay.