Nieuw

hier kun je jezelf voorstellen als je nieuw bent

Nieuw

Berichtdoor Romy » 20 juni 2010 20:19

Hallo allemaal,

ik zal mezelf even voorstellen.
Ik ben Romy, 16 jaar oud en hooggevoelig.
Na jaren lang met klachten rond te hebben gelopen heb ik 2 maanden geleden hulp gezocht bij een vrouw met hooggevoeligheid.
Zij vertelde mij dat ik een sterrenkind ben.
Dat verklaarde voor mij een hoop, zoals mijn paranormale gaven en mijn interesse in hekserij.

Hoewel mijn ouders, jammer genoeg, zelf geen heksen zijn, werden zij enthousiast door mijn liefde voor hekserij.
Op mijn 7e verjaardag kreeg ik van mijn moeder een pakje tarrotkaarten. Daarmee heb ik altijd voor iedereen een hoop kunnen voorspellen.
Ook inzicht krijgen in de toekomst door middel van dromen, in een glazen bol kijken en pendelen is voor mij makkelijk weggelegd.
Ongeveer een jaar geleden kreeg ik vaker en vaker visioenen van de moeder van een vriendin die zou komen te overlijden.
Jammer genoeg werden ook deze visioenen werkelijkheid en ik stopte abrupt mijn gaven weg. Ik werd bang.

Nu ben ik de draad weer aan het op pakken omdat ik weet dat deze gaven simpelweg bij mij horen
en omdat mijn liefde voor hekserij dermate aan het groeien is dat ik er naar verlang er weer mee bezig te zijn.
Ik ben op een punt gekomen waarin ik niet meer alleen aan hekserij wil doen en ik zou me graag aan willen sluiten bij een coven,
ook al weet ik dat dat niet makkelijk is.
Als er iemand is van mijn leeftijd, het liefst wat ouder, en mij hierin zou willen onderwijzen, laat het me dan alstjeblieft weten
Zelf woon ik in Den Haag maar ik zou het hele land door reizen om in contact te komen met iemand die mij nog meer zou willen leren over hekserij.

Warme groet,

Romy
Romy

Re: Nieuw

Berichtdoor Namaste » 20 juni 2010 20:57

MM Romy,

Welkom op dit forum.
Whow, ik ben onder de indruk van de ervaringen die jij tot nu toe al hebt opgedaan.
Zou je wat meer kunnen vertellen over jouw sterrenkind-zijn?
Ik hoop dat je op dit forum vindt wat je zoekt en ik wens je hier een hele goede tijd.

Blessings, Namaste
Als jij daar bent, in jou, waar liefde is, waarheid, licht en vrede
en ik ben daar, in mij, waar liefde is, waarheid, licht en vrede,
dan zijn we Een
Namaste

Berichtdoor Daisy » 20 juni 2010 22:34

welkom Romy!
Daisy

Berichtdoor Romy » 21 juni 2010 11:35

Voor mij is het begrip sterrenkind nog redelijk nieuw, maar dit is wat ik er over weet:

Sterrenkinderen zijn naar deze aarde gekomen om licht en liefde te brengen.
Zij worden vaak herkend aan hun liefdevolle en verlegen gedrag en zijn extreem gevoelig.
Wat vaak een probleem punt is bij dit soort kinderen, dat is in mijn geval zo, is dat zij meer liefde kennen
dan op deze wereld is. Dat maakt hun soms erg verdrietig en eenzaam.
Als kinderen niet goed omgaan met deze last/gave, kunnen zij adhd en/of autistisch gedrag vertonen.
Daarom krijgen deze kinderen jammer genoeg de verkeerde etiketten opgeplakt ..
Ik weet zeker dat op dit heksenforum genoeg sterrenkindjes rond lopen!

Leuk dat ik zo vriendelijk word verwelkomt! Voel me gelijk een beetje thuis

BB
Romy

Berichtdoor Anand » 21 juni 2010 17:07

Hey welkom Romy
Anand

Berichtdoor Namaste » 21 juni 2010 20:49

Romy: Leuk dat ik zo vriendelijk word verwelkomt! Voel me gelijk een beetje thuis

Dank je wel voor je uitleg over sterrenkinderen, Romy. Ik hoop, mede met jouw hulp, hier meer over te leren.
Fijn dat je je al een beetje thuisvoelt. Ik duim voor je dat dat gevoel zo blijft! :P
Als jij daar bent, in jou, waar liefde is, waarheid, licht en vrede
en ik ben daar, in mij, waar liefde is, waarheid, licht en vrede,
dan zijn we Een
Namaste

Berichtdoor giomana » 22 juni 2010 11:56

Merry Meet Romy

Heel erg bedankt voor je uitleg. Nog veel succes op dit forum. Ik ben blij dat je je hier al thuisvoelt. :)

Blessed Be
giomana

Berichtdoor Jana » 5 juli 2010 10:00

Hallo Romy,

Een coven vinden die je opneemt voordat je 18 bent, dat zal niet gaan. Misschien kun je wel iemand vinden die je nu al kan begeleiden, maar als je het geduld kunt opbrengen om te wachten tot je de juiste personen zult ontmoeten, dan zullen die zeker op je pad komen. Je kunt natuurlijk zelf al allerlei kennis opdoen door boeken te lezen (een goede lijst staat bijvoorbeeld op de site van Mandragora: http://www.samhain.dds.nl/html/wiclijst.html) en je kunt de natuur leren kennen en daarmee de patronen van de seizoenen leren herkennen. Er was iemand die jongeren begeleidde, Dana, in het midden van het land, maar ik weet niet of ze dat nog doet. Ze is lid van het 'eikenhouten forum' van Silver Circle. Via heksencafés (er is er nu een in Scheveningen) kun je mensen leren kennen, maar daar kom je ook pas binnen als je 18 bent.

Dan vraag ik me af waarom je je gaven hebt weggestopt (is dat nog steeds zo?) - als ik het zo lees, begrijp ik dat het is omdat de visioenen werkelijkheid werden. Ik kan me voorstellen dat je ervan schrikt als je nare dingen te weten komt voordat ze gebeuren, maar ik hoop dat je niet denkt dat die gebeuren omdát je ze voorzien hebt. Ik denk dat je dat wel weet, maar wil het graag 'hardop' uitspreken. Ik weet ook van mensen die voorzagen dat ze zelf een ongeluk zouden krijgen en de geplande reis daarom niet gemaakt hebben, en ik weet van iemand (met helderziende gaven) die een ongeluk voorzag van een vriendin, die de vriendin kon vertellen op welke plek (omschrijving van een stuk platteland) ze heel voorzichtig moest zijn op haar brommer. (En toen gebeurde er geen ongeluk). Als je ze weg kunt stoppen, betekent dat dat je je er ook voor kunt afsluiten als je ze niet weggestopt hebt?

Liefs,
Jana.
Jana

Berichtdoor daray » 5 juli 2010 10:17

Welkom Romy!
Wat een ervaring heb je op jou leeftijd al zeg!
Ik ben zelf ook een sterren(kristal)kind, dus misschien hebben we wel dingen gemeen 8)
Jij bent alleen wel een jaartje ouder dan mij :wink:

Blessings van Daray
daray

Berichtdoor midnight » 20 juli 2010 12:07

Romy,en iedereen natuurlijk
mijn jongste zoon (net geen 18) is autistisch;hij heeft een 10-tal jaren geleden mijn toekomst getekend,nadat hij diep in mijn ogen keek.heb die tekeningen nog altijd in een map.er is al veel van uitgekomen,maar ik ben bang van hetgene dat nog moet gebeuren.beiden zijn we zeer gevoelige personen met paranormale gave (telepathie)
midnight

Berichtdoor Romy » 31 juli 2010 22:42

Jana schreef:Hallo Romy,

Een coven vinden die je opneemt voordat je 18 bent, dat zal niet gaan. Misschien kun je wel iemand vinden die je nu al kan begeleiden, maar als je het geduld kunt opbrengen om te wachten tot je de juiste personen zult ontmoeten, dan zullen die zeker op je pad komen. Je kunt natuurlijk zelf al allerlei kennis opdoen door boeken te lezen (een goede lijst staat bijvoorbeeld op de site van Mandragora: http://www.samhain.dds.nl/html/wiclijst.html) en je kunt de natuur leren kennen en daarmee de patronen van de seizoenen leren herkennen. Er was iemand die jongeren begeleidde, Dana, in het midden van het land, maar ik weet niet of ze dat nog doet. Ze is lid van het 'eikenhouten forum' van Silver Circle. Via heksencafés (er is er nu een in Scheveningen) kun je mensen leren kennen, maar daar kom je ook pas binnen als je 18 bent.

Dan vraag ik me af waarom je je gaven hebt weggestopt (is dat nog steeds zo?) - als ik het zo lees, begrijp ik dat het is omdat de visioenen werkelijkheid werden. Ik kan me voorstellen dat je ervan schrikt als je nare dingen te weten komt voordat ze gebeuren, maar ik hoop dat je niet denkt dat die gebeuren omdát je ze voorzien hebt. Ik denk dat je dat wel weet, maar wil het graag 'hardop' uitspreken. Ik weet ook van mensen die voorzagen dat ze zelf een ongeluk zouden krijgen en de geplande reis daarom niet gemaakt hebben, en ik weet van iemand (met helderziende gaven) die een ongeluk voorzag van een vriendin, die de vriendin kon vertellen op welke plek (omschrijving van een stuk platteland) ze heel voorzichtig moest zijn op haar brommer. (En toen gebeurde er geen ongeluk). Als je ze weg kunt stoppen, betekent dat dat je je er ook voor kunt afsluiten als je ze niet weggestopt hebt?

Liefs,
Jana.

Hallo Jana,

Bedankt voor je informatie! Jammer genoeg zal ik dan nog 2 jaartjes moeten wachten .. Maar ik zal die tijd zeker vullen met het opnemen van nog meer informatie.
Ik heb inderdaad mijn gaves geprobeerd 'tegen te houden' omdat ik schrok van het feit dat mijn visioen werkelijkheid werd.
Maar je hebt gelijk; de dingen die gebeuren, gebeuren niet ómdat ik ze zie. Ik vind het fijn om het van iemand anders te horen, dan dringt het wat dieper tot me door.
Tegenwoordig gebeuren er nog steeds dingen om mij heen die ik al heb gezien, maar ik schrik er niet meer van. Ik laat het gewoon gebeuren.
Ik wil je in ieder geval heel erg bedanken voor je hulp, een echte eye-opener.

daray schreef:Welkom Romy!
Wat een ervaring heb je op jou leeftijd al zeg!
Ik ben zelf ook een sterren(kristal)kind, dus misschien hebben we wel dingen gemeen
Jij bent alleen wel een jaartje ouder dan mij

Blessings van Daray

Hallo Daray! (mooie naam, waar komt het vandaan?)

fijn om te horen dat ik niet de enige ben!
ik weet zeker dat we veel dingen gemeen hebben.
Als je een keer wat wilt weten of iets kwijt wil, dan hoor ik dat heel graag!

midnight schreef:Romy,en iedereen natuurlijk
mijn jongste zoon (net geen 18) is autistisch;hij heeft een 10-tal jaren geleden mijn toekomst getekend,nadat hij diep in mijn ogen keek.heb die tekeningen nog altijd in een map.er is al veel van uitgekomen,maar ik ben bang van hetgene dat nog moet gebeuren.beiden zijn we zeer gevoelige personen met paranormale gave (telepathie)

Hallo Midnight,

wat een bijzondere jongen. Gek genoeg heb ik al mijn hele leven een zwak voor autistische kinderen.
Ik vind ze zo bijzonder. Sterrenkinderen worden trouwens vaak vergeleken met autisten,
omdat vele 'trekjes' autistisch lijken in tijden dat een sterrenkind uit balans is. Ik heb het dan over terug trekken, soms geen contact kunnen maken met de omgeving en zich onbegrepen en niet-thuis voelen.

Heel erg bedankt voor jullie lieve, informatieve en inspirerende reacties.

Liefs, Romy
Romy

Keer terug naar voorstellen